دلم لک زده برای قدیمترها. نه اینکه اهل خاطرهبازی باشم، نه! خوبی قدیمترها، آن بود که بچه بودم. نه اینکه، کودکی همهچیزش رو به راه بود، نه! راستش، دلم تنگ شده برای آن بخش از مغزِ کودکیام، که منشأ ل این سو...
ما را در سایت این سو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 144 تاريخ: دوشنبه 8 ارديبهشت 1399 ساعت: 18:36